کسراکسرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

کسرا تک ستاره زندگی

i LoVe yOu

1391/3/29 22:00
نویسنده :
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

کسرا جان دوستت دارم

همچون غنچه ای روییده برشاخسار

دوستت دارم 

همچون شبنمی چکیده از برگ 

دوستت دارم

همچون رویای ابی دریاها

دوستت دارم

همچون سبزی سبز جنگلها

دوستت دارم

همچون پروانه سبکبال

همچون مرغی عاشق

همچون اهویی با چشمان زلال 

دوستت دارم

در بهار ارزوهایم

در درخشش یکروز

با روییدن یک گل

دوستت دارم

ای همه امید به بار نشسته

ای همه ماندگاری یک زندگی

ای همه عشق

دوستت دارم

 با من بمان

همیشه با من بمان

تا فریاد بزنم 

عشق واقعی ماندنیست

و تو زیباترین رویای سحرگاهی

در بوستانی که

گل های رنگینش حکایت زندگی است

دوستت دارم

ای همه عمرم و زندگیم !niniweblog.com

عشقم در حال ماشین بازی

niniweblog.com

 

 

 

niniweblog.com 

وقتـــ ــی که زندگــ ـــی مــ ن

هیـــ ــچ چیز نبــ ــود

هیچ چیز به جــ ــز تیکـــــ تاکـــــ ساعت دیواری

دریافتمـــــــ

 با وجود کسی هم چون تو
دیوانه وار دوستـــــ بدارمـــ

کســ ــی را که مثل هیچــ کســ نیستـــــ !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

hediyeh
1 خرداد 91 0:24
khale fadaye un ghado ghavarat che bozorg shodi fekr konam biyam iran zang migiri .amir che aghayi shodi vase khodet jigare khale dosetun daram delam baraye hamaton tang shode busSsSSsSsSS
لیلی مامان یونا
4 خرداد 91 0:28
سلام ممنونم که به ما سرزدید ماشالله کسری جون خیلی نازه . فقط صفحه رو تیره میدیم نشد نوشته ها رو بخونم عکسا رو دیدم
لیلی مامان یونا
4 خرداد 91 9:44
در مورد لینک هم خوشحال میشم من هم شما رو لینک میکنم
ثمین
7 خرداد 91 20:28
سلاااااااااااااااام عزیزم
چ موهای خوشملی چ نی نی نازی!
دوسش دارم!
گلم اومدم بگم ایمیل تون رو چک کنید


سلام عزیزم ممنون از لطفت.
زهرا عرفانی
9 خرداد 91 1:36
سلام عزیزم.
ماشالاااا به این کسرای ناز.
واقعا خیلی تو دل برو و دوست داشتنیه.
از اون پسرای مامانی با اون موهای هزار ماشالا ناز.
عزیزم یه اسفند حسسسسابی براش دود کن.
میبوسمت و شاد باشی.


سلام عزیزم خیلی خیلی ممنون.
سمانه مامان پارسا جون
17 خرداد 91 18:45
خیلی بامزه شدی میبوسمت گل پسر
مامان رويين
22 خرداد 91 13:57
واااااااااااااي چقدر اين پسره بزرگ شده
ببخشيد دير سر زديم مدتي نبودم


بازم بهمون سر بزن عزیزم.روبین رو هم ببوسسسسسسسسس
رایکا(پوسترساز)
2 تیر 91 0:44
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون کسرا جان عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست مطمئنم عکسای کسری جان باید جالب بشن ماشالا ژستاش خوبه
نازنین جون
2 تیر 91 12:44
وبلاگتون خیلی خوشگله کسرا جون خیلی
زهرا
22 مرداد 91 4:47
چقدراين آقا كسرانازه عزيزم‏!کاراشم مثل خودش جيگره:


مرسی عزیزم.