کسراکسرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

کسرا تک ستاره زندگی

کسرای عزیزم

1391/3/29 22:05
نویسنده :
2,032 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها – روزهای پس از پا به جهان نهادن‌ت را می‌گویم – عجیب به شمردن روزها و ساعت‌ها عادت کرده‌ام. وقتی کسی از من سن تو را می‌پرسد ناخودآگاه ذهن‌م مبدأ زمانی خویش را بر ساعت پنج عصر سی ابان میزان می‌کند و باز هم ناخودآگاه – چون زمان‌سنجی خودکار – عقربه زمان را می‌لغزاند تا من سن تو را به دقیقه و در لحظه حساب کنم و بر زبان جاری سازم. بعد پنداری بیدار از خلسه‌ای یا هشیار از نشئه‌ای احساس مادرانه ام جایش را دوباره به منطق مادر بودن‌ام می‌دهد و می‌مانم با این همه لحظه‌ی شاد با تو بودن چه بسیار شادی‌ها که کرده‌ام و چه بسیار شادی‌ها که در کنار تو نبودن‌ام از کف داده‌ام.

سلام به دوستای عزیزم عکسای یگانه هستیم کسرا

 قلب

کسرای گلم در پارک

 

 

 

به خدا جونمیقلب

پسرم در حال ساختن ماشین

نمی دونید با چی دقتی می ساخت

پسرم سوار بر اسب

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netدر سکوت نگاهت عشق را میفهمتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 

 

 

پسرم عاشق عینک بندس

بخند  پسرم که با خنده هات به من زندگی میدی

ماچ

 

 

 

 

زندگی من اخه اینجا جای خوابیدنهتعجب

 

فدای اون سرسره بازیت بشم منقلب

عشقم خیلی هندونه دوس دارهخوشمزه

فرشته ی من با ارامش بخواب من همیشه در کنار تو هستم خیلی دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آیسل
18 اردیبهشت 91 13:59
ماشالله چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه...ماشالله به موهای فرفری خشکلشششش....کاش موهای دخمل منم فر بشههههه اونم اینجوری


HEDIYEH
21 اردیبهشت 91 0:54
salam azize dele khale delam barat par mizane fadaie to pesare khoshgel besham
HEDIYEH
22 اردیبهشت 91 12:05
pesar gol kolahet ra az koja kharidi doset daram
HEDIYEH
23 اردیبهشت 91 13:30
che ghashang shodi azizam cheghadr ghashang hendvane mikhori fadaye to besham jaye khale ham bokhor
مامان پارسا جیگر
27 اردیبهشت 91 19:40
ماشاء الله هزار ماشاءالله چه پسر نازی دارید چه موهای خوشگلی داره قربونت برم، من اولین باره می یام به وب شما ولی همین یه بار عاشقت شدم کسرای خوشگل خوشحال می شم که با پارسا دوست بشید.
مامان نازنین جون
30 مرداد 91 8:05
چه قلم قشنگی دارین


ممنون عزیزم شما لطف دارید.