کسراکسرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

کسرا تک ستاره زندگی

اولین ارایشگاه

1391/6/26 22:49
نویسنده :
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو را نگاه می کنم
خورشید چند برابر می شود و روز را روشن می کند!
بیدار شو
با قلب و سر رنگین خود
بد شگونی شب را بگیر
تو را نگاه می کنم و همه چیز عریان می شود
...
زورق ها در آب های کم عمقند...
خلاصه کنم:دریا بی عشق سرد است!
جهان این گونه آغاز می شود:
موج ها گهواره ی آسمان را می جنبانند
(تو در میان ملافه ها جا به جا می شوی
وخواب را فرا می خوانی)
بیدار شو تا از پی ات روان شوم
تنم بی تاب تعقیب توست!
می خواهم عمرم را با عشق تو سر کنم
از دروازه ی سپیده تا دریچه ی شب
می خواهم با بیداریِ تو رویا ببینم!

عکس های گل پسر

قبل

 

 

 

 و بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

همه زندگی من کسرا
12 شهریور 91 18:48
عاشقتم عروسک کوچولو
Man & Ma
16 شهریور 91 11:47
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ زود بیا آپیدم . منتظر حضور گرمت هستــــــــم . اینم وبلاگ نی نی جونمون www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
سمانه مامان پارسا جون
19 شهریور 91 17:36
میبوسمت گل پسر
HEDIYEH
19 شهریور 91 20:25
doset daram azizam che khoshgel shodi mibosamet
marmarbanoo
20 شهریور 91 0:32
vaaaaay khoda man asheghe mo ferferiam ...elahii mobarakesh bashe


ممنونم.
❤ خاله انا❤
22 شهریور 91 20:12
عزیز دلم قربون اون موهای خوشکلش برم عزیزم


خدا نکنه عزیزم.


نسترن مامی وانیا
23 شهریور 91 4:34
سلام عزیزم
ای جاااااااااااااااان چه موهای خوشملیییییییییییییی
قربونت برم



سلام خاله جون.مرسی.وانیا رو ببوس
مامان نازنین جون
26 شهریور 91 9:56
سلام
عکسها مثه همیشه ناز
اینجا ارایشگاست؟مجموعه کوکی؟


سلام عزیزم ممنون بابت لطفت بله اینجا ارایشگاه کوکی
mamane arshin)farnaz)
26 شهریور 91 11:37
vaaaaaaaaaaaaay che jigarie in pesaaaaaaar kash fere moohaye arshine manam in shekli she yani mishe neydoonam!!! shayad!!!!!azizam mitoonim baham tabadole link dashte bashim? mamnoo misham


سلام.اره عزیزم حتما.من لینکت کردم
طاهره مامان امیرعلی
27 شهریور 91 20:15
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان فندق
29 شهریور 91 13:30
آپم زود بیا
خاله ی بهراد کوچولو
29 شهریور 91 20:51
اخی..................... مو فرفری.......
مامان تارا
2 مهر 91 14:33
کجایی کسرا جون ؟ خبری ازتون نیست ؟
مامان علی خوشتیپ
8 مهر 91 10:58
ماشاالله خیلی جیگرههههههه
نیلوفر
2 آبان 91 14:23
وای خدا موهاش خیلی فره وهمچنین خیلی ناززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز به منم هم سر بزنید