کسراکسرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

کسرا تک ستاره زندگی

تقدیم به تو با تمام وجودم

1391/1/22 18:04
نویسنده :
1,219 بازدید
اشتراک گذاری

چه حس خوبیه
اینکه تو هستی و
عاشق تر از خودم پیشم نشستی و
عادت می دی منو
به مهربونتی هات
تا من نفس نفس
دیوونه شم برات
چه حس خوبیه اینکه تو با منی
اینکه به روی من لبخند می زنی
اینکه به فکرمی
به فکر من فقط
هر چی نگات کنم سیر نمی شم ازت
با تو به زندگیم دلخوشی اومده
خوشبختی منو چشمات رقم زده
چه حس خوبیه شیرینه لحظه ها
شادم کنار تو
همینو من می خوام
همینو من می خوام
مراقبی یه وقت
من بی قرار نشم
سنگ صبورمی
که غصه دار نشم
عادت می دی منو
به مهربونی هات
تامن نفس نفس
دیوونه شم برات
چه حس خوبیه اینکه تو با منی
اینکه به روی من لبخند می زنی
اینکه به فکرمی
به فکر من فقط
هر چی نگات کنم سیر نمی شم ازت
با تو به زندگیم دلخوشی اومده
خوشبختی منو چشمات رقم زده
چه حس خوبیه شیرینه لحظه ها
شادم کنار تو
همینو من می خوام

    niniweblog.com


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مریم (مامان بهنود)
28 فروردین 91 0:20
خیلی با احساس بود
واقعا حس مادرانه داره


ممنون عزیز
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 15:44
خیلی زیبا بود
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 15:45
خیلی زیبا و با احساس بود